Certyfikat jakości ISO 9001: 2015
Nadrzędnym celem naszej działalności jest wysoka jakość: dystrybucji, usług serwisowych, produkcji oraz szkoleń. Jakość realizacji zamówień Klienta zapewniamy poprzez współpracę z wybranymi doświadczonymi producentami, którzy reprezentują najnowocześniejszą technologię, jak również przez profesjonalną kadrę pracowniczą. Prace serwisowe wykonywane są według adekwatnych i aktualnie obowiązujących norm. Kierownictwo nadzoruje realizację wymagań i wszelkie działania mające na celu ciągłe doskonalenie realizowanych procesów.
Nasze nadrzędne cele to:
- prowadzenie ciągłej analizy potrzeb i wymagań Klientów,
- obsługa Klientów, która odpowiada ich oczekiwaniom,
- stosowanie technologii co najmniej na poziomie technologii obecnych liderów w branży,
- spełnienie oczekiwań klientów w zakresie jakości sprzedawanych produktów,
- określony, pożądany poziom jakości naszych wyrobów,
- ustawiczne podnoszenie kwalifikacji pracowników przedsiębiorstwa.
Osiągnięcie powyższych celów jest możliwe dzięki:
- monitorowaniu i ciągłemu doskonaleniu procesów,
- właściwej identyfikacji potrzeb i oczekiwań klientów,
- badaniu poziomu satysfakcji klientów,
- wiedzy i umiejętnościom naszych pracowników oraz systematycznemu podnoszeniu ich kwalifikacji,
- sprawnej organizacji pracy,
- przejrzystemu ustaleniu zadań, kompetencji i odpowiedzialności w firmie,
- ciągłemu unowocześnianiu potencjału technicznego.
PCB Service Sp. z o.o. stawia sobie za cel osiągnięcie i utrzymanie pozycji lidera w sprzedaży technicznie zaawansowanego oprzyrządowania i materiałów do badań nieniszczących (NDT) oraz metalografii renomowanych zagranicznych producentów.
Dążymy i będziemy dążyć do tego, aby znak firmowy PCB Service kojarzył się naszym Klientom z profesjonalną obsługą oraz wyrobami spełniającymi ich wymagania. Stosowanie powyższych wytycznych przyczyni się do odniesienia sukcesu naszej firmy.
Deklarujemy ciągłe doskonalenie wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością.